Anlegg&Transport kommer i nytt design. 
Fra venstre: Redaktør Klaus Eriksen, seniorreporter og grunnlegger Bjørn. E. Eriksen, salgsansvarlig André Berger, journalist Halvdan Korsmo, journalist Hans Fossum, grafiker Christin Nordahl, grafiker Jonas Reines, daglig leder Torbjørn Eriksen, salgskonsulent Marius Rønningsen, forlagsredaktør Thomas Witsø-Bjølmer, salgssjef Kenneth Johnsen og grafiker Odd Eriksen.
Anlegg&Transport kommer i nytt design. Fra venstre: Redaktør Klaus Eriksen, seniorreporter og grunnlegger Bjørn. E. Eriksen, salgsansvarlig André Berger, journalist Halvdan Korsmo, journalist Hans Fossum, grafiker Christin Nordahl, grafiker Jonas Reines, daglig leder Torbjørn Eriksen, salgskonsulent Marius Rønningsen, forlagsredaktør Thomas Witsø-Bjølmer, salgssjef Kenneth Johnsen og grafiker Odd Eriksen.

Anlegg&Transport i ny drakt

Anlegg&Transport som nå er sendt i trykken og snart kommer i postkassen, kommer i helt ny drakt.

Bladet får nytt design, noen nye spalter også og med en tydeligere presentasjon av stoffet. Artiklene og bildene handler selvfølgelig om det som står i fokus for Anlegg&Transport – anlegg og transport.

Anlegg&Transport ble etablert i 1984 og vi har gjennom mer enn 30 år bygget sten på sten med fokus på faglig bransjestoff. I mer enn 30 år har vi utgitt utgaver med svært ulikt sideantall, fra 32 sider i krisetidene på begynnelsen av 90-tallet til 278 sider til fjorårets Vei og Anlegg-utgave.

De siste årene har vi utgitt store utgaver, og dette er noe av grunnen til at vi også har redesignet bladet. Bildet får en tydeligere rolle, vi vektlegger god og enkel presentasjon og tydelige grafiske fremstillinger av fakta.

Du vil garantert kjenne deg igjen bladet når du begynner å lese artiklene, men vi lanserer også noen nye spalter. Uten å gå helt i detalj på alt, håper vi spalter som disse vil pirre din nysgjerrighet: A&T Ekstrem. A&T Intervjuet. A&T Entreprenørbilen.

Dette er tre nyvinninger, men det blir garantert ikke de siste. I aprilutgaven lanserer vi spalten A&T Prosjektet, og døra stenges ikke for ytterligere spalter. Hos oss trenger ikke alt å være det største eller dyreste. En god idé som skiller metode eller produkt fra normalen, kan være en like god spire til en artikkel.

Våre lesere er grunnen til at vi utgir blad, og også eminente kilder til idéer. Har du en god idé, hører vi svært gjerne fra deg. Send oss et tips (tips@at.no) eller ta opp telefonen (66 82 21 21) så sees vi kanskje snart!

Og dersom du ikke har abonnement på A&T, men har lyst til å se hvordan det nye bladet blir: Send en epost hit med adresse og telefonnummer. Deretter sender vi deg et blad i posten og ringer deg opp i etterkant for å høre om du har lyst til å fortsette. Det første bladet koster deg selvfølgelig ingenting.

Forsiden nå