Adm. direktør Jostein Stormo i UCO (t.v.) og adm. direktør i Kaeser Kompressorer AS, Egil Krokan ved nye UCO-profilerte Kaeser-kompressorer.
Adm. direktør Jostein Stormo i UCO (t.v.) og adm. direktør i Kaeser Kompressorer AS, Egil Krokan ved nye UCO-profilerte Kaeser-kompressorer. (Foto: UCO)

Kaeser-kompressorer med UCO-profil

Det har vært et tett samarbeid mellom Utleiecompagniet AS (UCO) og Kaeser Kompressorer AS i en årrekke.

Med de opparbeidede relasjonene har selskapene nå tatt skrittet videre innenfor profilering: UCO ønsket å prøve ut en «total makeover» av profileringen på Kaesers maskiner ved nye leveringer, og Kaeser tok UCO på ordet.

I UCOs utleiepark finner man nå ikke lenger kun Kaesers mobile kompressorer i gult og sort, men nå også i UCO sine egne merkevarefarger: oransje og antrasittgrå med UCO-logoer. Målet med initiativet er å øke gjenkjennelseseffekten, synligheten og forsterke UCO sin identitet i markedet.

Adm. direktør Jostein Stormo i UCO sier seg svært fornøyd med samarbeidet:

- Det er en stor fordel at våre leverandører er villige til å være med på et slikt markedsinitiativ. Dette viser fleksibilitet og lojalitet ovenfor oss som kunde, sier han.

Stormo understreker at kriterier for valg av leverandører er basert på optimal support gjennom hele prosessen fra innkjøp til service. Tilgjengelighet, kvalitet, og ikke minst fokus på miljøaspektet er en selvfølge. For å opprettholde status som en ledende leverandør innenfor utleiebransjen er UCO avhengig å ha den nyeste teknologien på markedet.

- Kaeser oppfyller alle disse kriteriene, og er derfor valgt som leverandør til UCO, sier Stormo.

- Vi er svært stolte av å ha UCO som kunde. UCO er en fremtidsrettet, innovativ og målrettet kunde som det er interessant å samarbeide med, sier adm.direktør i Kaeser Kompressorer AS, Egil Krokan.

Forsiden nå