Søknadsfrist: 22. juni

Vi søker garantibehandler / Servicemarkeds-sekretær

Melhus Bil Trondheim AS

Merk at denne artikkelen er over to år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

Vi er Midt-Norges største forhandler av Ford person- og varebiler og Maxus. I tillegg er vi forhandler av merkene Kia, Suzuki og BYD

Melhus Bil AS ble etablert på Melhus i 1987. I 1989 ble vi hovedforhandler av nye Ford person- og varebiler. I 2017 utvidet vi konsernet og har i dag forhandlere i Trondheim, Orkanger, Stjørdal og Steinkjer. Vi er til sammen 120 ansatt og selger om lag 2 500 biler i året. Vi tilbyr alle bilrelaterte tjenester som leasing, finansiering og servicemottak for å nevne noen, og har også eget karosseri - og mekaniskverksted med svært dyktige fagfolk.

Hos Melhus Bil er vi opptatt av å sette kunden i fokus, og vil alltid strebe etter å gjøre våre kunder helt fornøyd, ikke bare som Ford-kunder, men som Ford-eier. Med utgangspunkt i dette ønsker vi å gi våre kunder En mer personlig opplevelse.

Melhus Bil Trondheim er i stor vekst og har behov for å styrke vår administrasjon på servicemarkedet. Vi har i løpet av den siste perioden opplevd en betydelig økning i etterspørselen etter våre tjenester og ønsker sikre at alle våre kunder er #heltfornøyd. Vi ser derfor behovet for en administrativ rolle som kan tilføre oss ytterligere effektivitet, struktur og arbeidskapasitet.

Som garantibehandler / servicemarkedssekretær vil du ha ansvar for blant annet:- Behandling og oppfølging av garantisaker- Løpende innkalling av kunder til service og EU-kontroller- Kundebehandling på telefon og i serviceskranken- Behandling av innkommende leads- Opprette og fakturere verkstedordrer

Du vil i denne stillingen jobbe tett sammen med et team som innehar førsteklasses kompetanse på verksteddrift. Den vi ser etter trenger derfor ikke å ha jobbet i tilsvarende rolle tidligere, men det er en stor fordel om du kjenner deg igjen i de fleste av disse personlige egenskapene:

- Du er systematisk og strukturert
- Du setter pris på en hektisk hverdag
- Du er glad i kundebehandling
- Du evner å snu en kundeklage til en positiv kundeopplevelse
- Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Du er lærevillig og jobber effektivt på PC

Vi oppfordrer både kvinner og menn til å søke på stillingen.

Hvis du synes denne stillingen høres interessant ut, så oppfordrer vi deg til å søke. For mer informasjon kan du gjerne ta kontakt med daglig leder Rune Hagen på tlf. 957 09 032 eller sende en e-post til rune.hagen@melhusbil.no

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Rune Hagen

Stillingstittel: Daglig leder

Telefon: 959 09 032

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: 22. juni

Arbeidssted: Trondheim