«Sinnasnekker'n», eller Otto Robsahm som han heter, har både gravemaskin og Steelwrist hjemme på småbruket i Lier. Nå skal han være et Steelwrist-ansikt utad. Her er han med Norges-sjef Stian Zachariassen (t.v.) og Steelwrist-eier Stefan Stockhaus (t.h.).
«Sinnasnekker'n», eller Otto Robsahm som han heter, har både gravemaskin og Steelwrist hjemme på småbruket i Lier. Nå skal han være et Steelwrist-ansikt utad. Her er han med Norges-sjef Stian Zachariassen (t.v.) og Steelwrist-eier Stefan Stockhaus (t.h.).

«Sinnasnekker'n» blir Steelwrist-ambassadør

STEELWRIST: Otto Robsahm, kjent som «Sinnasnekker'n» på TV, er ny ambassadør for Steelwrist.

Publisert Sist oppdatert

Selv har den aktive mannen som kanskje er mest kjent med hammer og tommestokk, en gravemaskin med Steelwrist-tilt X06 i stikka. Det var slik daglig leder Stian Zachariassen kom i snakk med «Sinnasnekker’n» som har en 55 mål stor tomt i Lier. Denne graver han, etter eget utsagt, opp fra ende til annen med jevne mellomrom med sin Wacker Neuson 50 på drøyt fem tonn.

- Alle må ha en graver og Steelwrist, sier slår han fast på pressetreffet på standen til Steelwrist på Vei og Anlegg.

Nå skal han bytte ut i en større, en 8-tonner. Zachariassen har selv lang fartstid fra bransjen som både mekaniker og produktsjef hos maskinleverandører, og skal hjelpe Otto å finne en maskin.

Velge riktig størrelse

- Det er viktig å ha en maskin som er for stor til å hive bak på en hvilken som helst henger, for da kan ikke alle låne den hele tiden, sier Steelwrist-snekkeren fast.

NY MASKIN PÅ GANG: «Sinnasnekker'n» skal kjøpe seg ny gravemaskin snart, opp fra fem tonn til åtte tonn, og han skal nok ha noe grønt i stikka også.
NY MASKIN PÅ GANG: «Sinnasnekker'n» skal kjøpe seg ny gravemaskin snart, opp fra fem tonn til åtte tonn, og han skal nok ha noe grønt i stikka også.

- Hvordan skal dere bruke Otto videre Zachariassen?

- Navnet Steelwrist står veldig sterkt, og vi vil ha han som ambassadør for å skape mer entusiasme rundt Steelwrist, sier Zachariassen uten å gå konkret inn på hva de skal finne på utover.

- Jeg skal bare smile, jeg, sier «Sinnasnekker'n».

Steelwrist-eieren Stefan Stockhaus var også på plass på Vei og Anlegg. Han sier dette med ambassadører er en ny markedsstrategi for Steelwrist, og at selskapet har et 20-talls ambassadører i verden i ca. 15 ulike land.

Sosiale medier blir selvsagt viktig. «Sinnasnekker'n» har rundt 80.000 følgere på Instagram, og ca. 200.000 følgere på fire ulike Facebook-sider.

Powered by Labrador CMS