Skaff deg en superhelt-identitet og delta i Rototilts konkurranse på nettsiden excavatorhero.com.
Skaff deg en superhelt-identitet og delta i Rototilts konkurranse på nettsiden excavatorhero.com.

Bransjens helter hylles med superheltgenerator

Rototilt lanserer en heltegenerator for å sette fokus på alle hverdagsheltene.

Publisert

Konkurransen #excavatorhero er tilbake i en helt ny form.

- Vi vil vise verden, på en humoristisk måte, hvem det er som fysisk bygger samfunnet vårt, sier Anna-Clara Fridén, Digital Marketing Manager i Rototilt Group AB.

#excavatorhero er en kampanje som skal sette fokus på entreprenører og maskinførere. Med heltegeneratoren kan gravemaskinførerne lage sitt eget superheltkort, som de kan dele med vennene sine i sosiale medier.

- Suksessen #excavatorhero er blitt gjennomført i flere år, men nå følte vi at det var på tide med noe nytt. Med en superheltgenerator vil vi hylle bransjen med glimt i øyet, sier Anna-Clara Fridén.

Hvis deltakerne vil, kan de også delta i konkurransen om en reise til Rototilt-fabrikken i Vindeln i Sverige, og en helt unik opplevelse.

- Konkurransen er åpen for alle, uansett type gravemaskin eller tiltrotator. Til og med for de som ikke har en tiltrotator ennå, sier Fridén.

Heltekortet lages enkelt på excavatorhero.com. Der genereres det et heltenavn basert på navn og arbeidsområde. Deretter lages superheltkortet basert på et fotografert selvportrett. Heltekortet kan brukes i sosiale medier som profilbilde, eller bare deles med venner. 

Konkurransen gjennomføres fra 22. april til 30. juni 2020.