Nytt verktøy fra Abax

Teknologiselskapet Abax lanserte torsdag 26. januar Abax Worker. Produktet skal sikre at oppgaver som prosjektstyring, HMS, kvalitetssikring, avvikshåndtering og timeregistrering i fremtiden kan gjøres 100 prosent digitalt og papirløst.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen ble publisert for over 5 år siden.

- Våre kunder har ønsket ett produkt som enkelt kan håndtere flere prosesser. Et dynamisk produkt som gir dem oversikt og kontroll over prosjektstyring, timeføring, HMS-arbeid og kvalitetssikring i bedriftene. Vi er derfor stolte over å kunne lansere vårt nyeste produkt, Abax Worker. Dette er et produkt som vil sette en helt ny standard, sier Petter Quinsgaard, adm. direktør i Abax Group.

Abax Worker er en skybasert løsning som skal gjøre oppgaver som prosjektstyring, ordrehåndtering, timeføring, og HMS/KS-arbeid i felt mye enklere for ansatte og eier av bedriftene.

Det er lagt stor vekt på brukervennlighet, design og god dokumentasjon av data i sanntid. Abax Worker er tilgjengelig via en egen webportal, samt mobilapplikasjonen Abax Worker for Android og iOS.

- Uansett om du sitter på kontoret eller er ute i felt, får du utført oppgavene ved hjelp av få tastetrykk. Produktet er tidsbesparende og lett å bruke. Det bidrar til å sikre registrering av viktig dokumentasjon og vitale prosesser i bedriften, sier Bjørn Erik Helgeland, viseadministrerende direktør Abax Group.

Produktet er nå tilgjengelig i Norge, og skal i løpet av 2017 også lanseres i resten av landene der Abax er tilstede.

Powered by Labrador CMS