Fem interessert i den største Rogfast-kontrakten
Tre norske og to utenlandske entreprenører har bedt om å bli prekvalifisert.
Denne artikkelen ble publisert for over 5 år siden.
Kvitsøy-kontrakten er den største på E39 Rogfast, og den mest teknisk utfordrende av de tre store tunnelkontraktene når verdas lengste og dypeste tunnel skal bygges. Kontraktsverdien er på 3-3,5 milliarder kroner, ifølge Statens vegvesen.
- Vi er fornøyde med at fem entreprenører ønsker å bli med videre. I første omgang skal vi vurdere hvem av entreprenørene som er kvalifisert for oppdraget, sier prosjektleder Tor Geir Espedal i Statens vegvesen.
Nå starter jobben med å velge ut minst tre som i første omgang skal gi tilbud.
- Anskaffelsen er en prekvalifisering med forhandlinger. Denne prosessen vil foregå i første halvdel av 2019, sier Espedal.
De fem som ønsker å bli prekvalifisert:
- Implenia AS og Stangeland Maskin AS
- Marti Tunnel AG
- PNC Norge AS
- Salini Impregilo S.p.A.
- Skanska Norge AS
STILLING LEDIG:
-
Rosendal Maskin AS søker avdelingsleder
Er du vår nye avdelingsleder for vårt serviceapparat i Norge?
-
STS AB Norge søker servicetekniker
Er DU vår nye kollega?
-
SØBSTAD AS søker anleggsmaskinfører, betongarbeidere
Vi styrker teamet vårt og søker flere medarbeidere!
-
Bulder Verksted AS, Solbergmoen søker mekaniker tunge kjøretøy
Er DU vår nye mekaniker?
-
Walan Maskin AS søker maskinfører
Vi søker 2 dyktige maskinførere!
-
BHL Entreprenør AS søker anleggsmaskinfører
Vi søker maskinfører/dumperfører til Volvo A40 & Volvo A45 dumper
-
Gjøvik Graveservice søker lastebilsjåfør
Er DU vår nye sjåfør?
-
Anleggsgruppen AS søker mekaniker
Er DU vår nye kollega?
-
MAN Truck & Bus Norge AS søker mekaniker
Vi søker mekaniker til vårt verksted på Rudshøgda
-
LIEBHERR-NORGE AS søker anleggsmekaniker
Vi søker anleggsmekaniker Romerike/Eidsvoll