MULTIFUEL: Den nye XC13-motoren er designet for å kunne benytte ulike typer drivstoff. Motoren vil etter all sannsynlighet også enkelt kunne oppgraderes for å tilfredsstille de kommende Euro VII-kravene. Trolig vil motoren erstatte dagens Cursor 13-motor i Ivecos lastebiler.
MULTIFUEL: Den nye XC13-motoren er designet for å kunne benytte ulike typer drivstoff. Motoren vil etter all sannsynlighet også enkelt kunne oppgraderes for å tilfredsstille de kommende Euro VII-kravene. Trolig vil motoren erstatte dagens Cursor 13-motor i Ivecos lastebiler.

Ny motor er som et gigantisk kinderegg

Motoren XC13 er designet for å kunne benyttes med diesel, naturgass, biogass, hydrogen og andre fornybare drivstoff på tanken.

Publisert Sist oppdatert

AT-Proff - «Alt på nett»
Digital tilgang til alt på at.no


kr. 990 for 1 år

BESTILL

AT-Proff - «Alt på nett»
Digital tilgang til alt på at.no + papirutgaven


kr. 1.490 for 1 år

BESTILL

Powered by Labrador CMS