
NLF spisser kompetansen med ny markedsdirektør
Norges Lastebileier-Forbund (NLF) har ansatt Kjell Olafsrud (46) som markedsdirektør.
Denne artikkelen ble publisert for over 10 år siden.
Ifølge adm. direktør Geir A. Mo skal den nyopprettede stillingen bidra til økt profesjonell kunnskap og kompetanse, samt synliggjøring av NLF.
Kontaktflate
- Med Olafsruds kompetanse og brede kontaktflate er jeg overbevist om at han raskt vil gi positiv gevinst for vårt videre arbeid, sier Mo.
Erfaring
Kjell Olafsrud kommer fra stillingen som daglig leder i Modul Reklamebyrå AS, en stilling han har hatt siden han var med å starte selskapet i 1990. De siste 22 årene har Olafsrud arbeidet både strategisk og operasjonelt med en rekke store kommersielle selskaper og næringsorganisasjoner, samt med frivillige organisasjoner.
Trenger styrking
- Med de utfordringene næringen står foran, er det stort behov for å styrke NLF, blant annet gjennom økt medlemsrekruttering, sier Olafsrud som skal lede forbundets markedsavdeling med fire ansatte. Han tiltrer 15. januar og blir en del av NLFs ledergruppe.