Sofia Toll har begynt som ny Chief Marketing Officer i det norske teknologiselskapet Abax.

Abax henter ny CMO fra Amazon

Det norske teknologiselskapet Abax har hentet Sofia Toll inn som ny Chief Marketing Officer, hvor hun vil lede markeds- og kommunikasjonsavdelingen.

Denne artikkelen ble publisert for over 2 år siden.

- Det føles fantastisk gøy å begynne å jobbe med det dyktige teamet i Abax og videreutvikle en allerede sterk merkevare i bransjen. Selskapet har en sterk posisjon og en klar strategi fremover rundt datadrevne mobilitetsløsninger, hvor jeg kan bidra med min kompetanse innen programvare- og tjenestesalg, sier Sofia Toll

Sofia, som har mer enn 20 års erfaring innen IT og Tech, kommer fra det amerikanske skytjenesteselskapet Amazon Web Services, hvor hun var ansvarlig for AWS sin merkevareflytting i Europa. Sofia har tidligere hatt ledende markedsroller i andre store teknologiselskaper som Telia og Microsoft.

- Jeg er veldig glad for å få Sofia inn i Abax. Hennes lange erfaring med kommunikasjon, langsiktig merkevarearbeid og forståelse for teknologibransjen vil være en utrolig viktig kompetanse i vår fortsatte vekstreise, sier Morten Strand, administrerende direktør i Abax.

Powered by Labrador CMS