AT.JOBBER | Stillingsmarked

Skal effektivisere norske bygge- og anleggsplasser
NYTT KUNDELØFTE OG UNDERSØKELSE: Effektivisering er nøkkelen til å skape verdi for den norske bygge- og anleggsbransjen.
Pipelife Norge lanserer nå et tydelig kundeløfte: Vi effektiviserer norske bygge- og anleggsplasser.
– Vårt mål er at kunden skal tenke: "Jeg velger Pipelife fordi det gjør hverdagen min enklere og mer effektiv, sier Jørn Fragge, salgs- og markedsdirektør i Pipelife Norge.
– Det handler om kvalitet, presisjon og bærekraft, men også om hvordan vi med solid kompetanse følger opp og rådgir ute i felt.
Det nye kundeløftet er resultatet av en grundig prosess, forteller Fragge videre.
Gjennom interne workshops og diskusjoner med markedet, ble én ting klart: Effektivisering er nøkkelen til å skape verdi for den norske bygge- og anleggsbransjen.
– Noen kan tenke at det er en dristig påstand for en produsent av plastrør. Men her ligger nøkkelen i hvordan vi designer produktene våre for enkel montering, vår evne til å levere riktig kvalitet og levetid, og ikke minst hvordan vi sammen med vår kompetanse og våre tjenester klarer å levere helhetlige løsninger, forklarer Fragge.
Pipelife har de siste årene videreutviklet sine produkter som skal nå skal være designet for å være monteringsvennlige, holdbare og tilpasset norske forhold. I tillegg tilbys tjenester som tegning, skreddersøm, prosjektstøtte og logistikkløsninger, noe som sparer tid og kostnader for kunden.
– Produkter som varer lenge, tåler belastning under installasjon og bidrar til færre avbrudd gir direkte utslag i effektiviteten hos kundene, sier Fragge.
lanserer stor markedsundersøkelse
For å sikre at Pipelife leverer på det nye kundeløftet, rulles det nå ut en omfattende markedsundersøkelse rettet mot aktører i hele bygge- og anleggsbransjen. Målet er å samle innsikt som kan styrke produktutvikling, service og kundedialog.
– Vi må tørre å spørre kundene hva de mener om oss. Hvordan bidrar vi til å effektivisere deres prosjekter? Hvordan gjør vi det eventuelt ikke? Det gir oss verdifulle svar for å bli bedre, sier Fragge.