Fra venstre: Kristine Martinsen, key account manager Postnord, Beate Kihle, ass. dir. key account manager Postnord, Bjørn-Tore Svendsen, logistikksjef Komplett og Kristoffer Opheim, transportsjef Komplett.
Fra venstre: Kristine Martinsen, key account manager Postnord, Beate Kihle, ass. dir. key account manager Postnord, Bjørn-Tore Svendsen, logistikksjef Komplett og Kristoffer Opheim, transportsjef Komplett.

Avtale på flere hundre millioner

Komplett Group og Postnord har signert rammeavtale på flere hundre millioner kroner som forlenger selskapenes samarbeid.

Publisert Sist oppdatert

- Komplett Group er en langsiktig og strategisk forretningspartner vi har samarbeidet med siden 1991. Vi har i disse årene utviklet oss sammen med Komplett Group i et partnerskap der entusiasme, kremmerånd og høye forventninger har preget samarbeidet. At vi nå har inngått en avtale om å fortsette det tette samarbeidet med Komplett Group er vi glade for, sier administrerende direktør i Postnord, Robin Olsen.

- For oss er det viktig å samarbeide med en aktør som er god på leveranse i alle de nordiske landene. Tungtveiende for oss er også måten Postnord jobber med innovasjon. Vi blir i stor grad involvert, og det vil komme nye tjenester og løsninger våre kunder vil ha stor glede av, sier Anton Hagberg, administrerende direktør i Komplett Nordic.

Stadig høyere krav

Komplett Group og Postnord opererer begge i markeder der stadig høyere krav til tilgjengelighet, fleksibilitet og kundeopplevelse er kritiske suksessfaktorer. I likhet med Komplett Group må Postnord kontinuerlig tilpasse seg endringer i både markedssituasjon og kunders kjøpsadferd.

- Våre systemer, analyseverktøy og kontrollfunksjoner gir Komplett Group en helhetlig oversikt over egen logistikkflyt. Våre rådgivere jobber kontinuerlig sammen med Komplett Group med å se på utviklingsområder, og vi bidrar med dedikerte støttepersoner innen disse prosjektene og videre strategisk utvikling og partnerskap på nordisk nivå, forteller Key Account Manager i Postnord, Kristine Martinsen.

Må forstå markedet

Postnord har gjennom mange år investert mye i å analysere og forstå kunde- og kjøpsadferd.

- Det er spennende for oss å bidra til at Komplett Group når sitt mål om å styrke posisjonen som Nordens ledende netthandelsaktør. Takket være vårt kundeløfte om alltid å være i forkant har både privatkunder og forretningskunder anerkjent vår kompetanse, sier Olsen.