På bildet sees Håkon Vangsnes og Kjell Vestly (Kruse Smith) , Reidar Løvhaugen (BetonmastHæhre Anlegg), Ivar Helge Mo og Tor Inge Uppstad (Kruse Smith). Foto: Nye Veier
På bildet sees Håkon Vangsnes og Kjell Vestly (Kruse Smith) , Reidar Løvhaugen (BetonmastHæhre Anlegg), Ivar Helge Mo og Tor Inge Uppstad (Kruse Smith). Foto: Nye Veier

Gjennomslag på E18

Det ble lys i tunnelen på BetonmastHæhre-prosjekt.

Den 800 meter lange Bambletunnelen, på prosjektet E18 Kjørholt og Bamble tunneler, inn mot Grenlandsbru fikk sitt gjennomslag onsdag 17. januar.

Tre skift fra Kruse Smith har jobbet for BetonmastHæhre Anlegg AS siden september. Jobben er utført godt og uten uønskede hendelser, meldes det fra byggherre Nye Veier AS.

Både skiftet og røysa fikk sin velfortjente skål. Det gjenstår 700 meter med oppgraderingsarbeid i Kjørholt-tunnelen og E18 er planlagt gjenåpnet i september 2018.

Kontrakten er mellom Nye Veier og BetonmastHæhre Anlegg er på 625 millioner kroner.

Forsiden nå