Volvos pr-stunt har vært svært vellykket.
Volvos pr-stunt har vært svært vellykket.

Her er den norske FM-vinneren

Gikk til topps i Volvos paparazzi-konkurranse.

Volvo kan sin markedsføring. Den 4. mars ble to umaskerte Volvo FM sendt ut på en omfattende turné gjennom 18 land i Europa. Volvo oppfordret alle som så bilene til å ta bilder av dem.

Dette bildet ble vinneren i den norske delen av paparazzi-konkurransen.
Dette bildet ble vinneren i den norske delen av paparazzi-konkurransen.

De beste bildene skulle premieres.

- Konkurransen Paparazzi Challenge har vært svært vellykket. En stor mengde fotografer langs veien har sendt sine bilder til siden vår. Hundrevis av bilder har blitt lagt inn på den nye Volvo FM sin nettside. Mange tusen personer har fulgt konkurransen på Internett, sier en svært fornøyd Jeff Bird, som er sjef for pressetester ved Volvo Trucks og prosjektleder for denne konkurransen.

Det aller første bildet av bilene og det beste bildet fra hvert av de 18 landene har blitt belønnet med en reise til Gøteborg, der vinnerne får testkjøre den nye Volvo FM.

Den norske vinneren ble Arne Morten Skjønhaug, innehaver av Skjønhaug Godsruter AS i Askim. Han tok bildet som fikk flest stemmer på nettsiden, og får dermed en tur til Göteborg og prøvekjøring av nye FM.  I anledning prøvekjøringen, vil også vinneren av hele konkurransen motta en spesiell pris.

Forsiden nå