DETALJER: Det er mange små forbedringer på de nye V7-skapene som Gøran Smedstuen og Schmitz Cargobull kan tilby.

Ny generasjon tralle

Publisert

Denne artikkelen ble publisert for over 2 år siden.

SCHMITZ CARGOBULL: Bedre og enklere innfesting til bommer, en tykkere framvegg og noen millimeter tynnere sidevegger er blant oppgraderingene Schmitz Cargobull har gjort fra sin thermotralle V6 til V7.

Det er små detaljer som har blitt forbedret på hengerne som ble lansert i fjor. Blant annet er det en ny skliplate som går helt fra framveggen og bak til Kingpin.

Bomsystemet innvendig er også helt nytt. En liten fiffig detalj er at ved alle innfestingshullene er det nummerering som gjør det enklere for sjåføren å plassere bommene i lik høyde. Også langs hele siden i skapet er det nå en ny og hel skinne med en sterkere profil for lastsikring.

Powered by Labrador CMS